Оплата
Оплата готівкою
Вид оплати, за якого товар чи послуга оплачується шляхом передачі (паперових чи металевих) готівки при купівлі/отриманні вашого замовлення. Оплата здійснюється безпосередньо на момент отримання замовлення в магазині або в пунктах прийому/видачі поштових операторів. Ціна на сайті Compx.ua вказана в гривнях (національній валюті України)
Оплата банківською карткою
Вид оплати, за якого товар чи послуга оплачується за допомогою банківських карток Visa, MasterCard. На сайті compx.ua доступна онлайн - оплата через платіжні сервіси LiqPay, plata by mono, без комісії. У магазинах доступна оплата банківськими картками по банківському терміналу.
Післяплата
Вид оплати, при якому оплата здійснюється на момент отримання, перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів у пунктах прийому/видачі поштових операторів (або при видачі замовлення кур'єром). Мінімальна сума замовлення для оформлення післяплати – 150 гривень. Оплата за послугу післяплати складає 20 грн + 2% від загальної суми замовлення, оплачується при отриманні замовлення.
Оплата на розрахунковий рахунок (р/р)
Вид оплати, при якому здійснюється переказ коштів на розрахунковий банківський рахунок. Зарахування коштів на р/р відбувається протягом 3х банківських днів. Відвантаження замовлення відбувається після зарахування коштів на р/р.
- Для фізичних осіб. Отримання замовлень, оплачених у такий спосіб, можливе за наявності документа, що засвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення.
- Для юридичних осіб. Необхідно надати інформацію для складання рахунку на оплату (перелік дивитися нижче) Отримання замовлень, оплачених даним способом юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, можливе за наявності довіреності на отримання ТМЦ та документа, що засвідчує особу одержувача, вказаного при оформленні замовлення.
Безготівкова оплата для юридичної особи
При оформленні замовлення юридичній або фізичній особі-підприємцю необхідно надати інформацію:
- Найменування підприємства або ПІБ особи-підприємця.
- Витяг з кодом ЄДРПОУ/ІПН підприємства або особи-підприємця.
- ПІБ, електронна пошта, номер телефону контактної особи.
ВАЖЛИВО! Відповідно до банківських термінів, зарахування коштів на розрахунковий рахунок (р/р) може відбуватися протягом декількох днів. Надсилання товару клієнту здійснюється після зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
У CompX є розстрочка на товар. На сторінці «Купівля в розстрочку» ви можете ознайомитися з умовами наших банків-партнерів та фінансових організацій, сумами та термінами кредитування.
Способи оформлення розстрочки на товар:
- Перший спосіб: виберіть товар і додайте його в кошик, перейдіть в кошик, виберіть спосіб оплати (один із запропонованих кредитних продуктів) і натисніть «Оформити замовлення». Через деякий час з вами зв'яжеться менеджер нашого Інтернет-магазину для уточнення деталей розстрочки, заповнення заявки на кредит у телефонному режимі та надсилання запиту до банку на оформлення. У разі відсутності доступу до сайту, зв'яжіться телефоном з нашим менеджером і оформляйте замовлення в кредит у телефонному режимі («контакти»).
- Другий спосіб: відвідайте наш роздрібний магазин і повідомте продавця, що скористаєтеся оплатою в кредит, виберіть спосіб оплати, один із запропонованих кредитних продуктів, й оформіть покупку в магазині на касі («адреси магазинів»).
На цей час доступні такі банки-партнери та фінансові організації:
1. ПУМБ
2. ПриватБанк
3. monobank
4. ОТП Банк
5. Ідея Банк
6. Плати Пізніше
7. НоваПей Кредит
Ознайомитись з кредитними продуктами та умовами можна на сторінці Купівля в розстрочку
Кредитування NOVAPAY
Cплачуйте посилку в кредит. Дізнайтеся свій кредитний ліміт у додатку та забирайте посилку в кредит у відділенні «Нова пошта».
Без паперової тяганини, банківських карток та виснажливого очікування. Розрахуйте свій кредитний ліміт у додатку NovaPay. Замовляйте будь-який товар вартістю від 1000 грн, що можна доставити до відділення «Нова пошта». Оформлюйте кредит у додатку NovaPay і забирайте посилку у відділенні або поштоматі «Нова Пошта». Або візьміть з собою паспорт і код, завітайте до відділення, де оформлюйте посилку в кредит, підписуйте договір за кілька хвилин і забирайте замовлення одразу, а сплачуйте протягом року.
Коротка інструкція та умови оплати методом NOVAPAY: читати
Залежно від суми замовлення або товару може бути встановлена необхідність передплати (часткова або повна), розмір якої узгоджується менеджером з Клієнтом, під час підтвердження замовлення.
Передплата встановлюється залежно від категорії товару та суми замовлення, вона необхідна як гарантія придбання Клієнтом товару.
Необхідність передплати може встановлюватися на замовлення з будь-яким способом доставлення та/або будь-яким способом оплати (у тому числі при відправленні замовлення кур'єрською службою з "післяплатою").
За загальне замовлення до 150,00₴ — відправлення товару лише за умови повної передплати;
Передплата обов'язкова для замовлень великогабаритних товарів та/або від 20 кг, оскільки товар складніше доставляти до кур'єрських служб (монітори, корпуси, великогабаритні товари) - від 500,00₴;
За загальне замовлення на відеокарти від 20000,00₴ – відправлення товару тільки за передплатою. Розмір передплати - від 300,00₴, узгоджується індивідуально;
За загальне замовлення від 40000,00₴ - відправлення товару тільки за передплатою, узгоджується індивідуально.
Розмір передплати за відправлення замовленого товару, по категоріях:
- Офісні товари та аксесуари, на суму до 5000,00₴ – передплата від 300,00₴, узгоджується індивідуально;
- Офісні товари, аксесуари та Ноутбуки, на суму від 5000,00₴ – передплата від 5% від суми замовлення, узгоджується індивідуально;
- Витратні матеріали (картриджі, папір, термопаста, термопрокладки, очисні засоби) – передплата 100% від суми замовлення;
- Можливе встановлення необхідності передплати за коштовні, ексклюзивні, рідкісні, з лімітованим випуском товари – передплата узгоджується індивідуально по товару;
- Збірки Персональних комп'ютерів - передплата від 10% від суми замовлення, узгоджується індивідуально;
- Послуги для Клієнтів - передплата часткова або повна, узгоджується індивідуально, залежно від типу послуг, менеджером з Клієнтом, під час підтвердження замовлення.