Передзамовлення відеокарт SPARKLE Intel Arc

Київ, провулок Херсонський 1В

м. Київ, вул. Васильківська, 6

м. Львів, вул. Газова, 26. Офiс 102

м. Одеса, вул. Італійська, 23

м. Харків, просп. Науки, 23

м. Дніпро, просп. Лесі Українки, 16Б

м. Чернівці, просп. Назалежності, 52А

м. Івано-Франківськ, вул. Бельведерська, 40

м. Полтава, вул. Європейська, 6

Пн-Пт: 10:00-20:00

Сб-Нд: 11:00-18:00

Каталог

Оплата

Способи оплати

Оплата готівкою

Вид оплати, за якого товар чи послуга оплачується шляхом передачі (паперових чи металевих) готівки при купівлі/отриманні вашого замовлення. Оплата здійснюється безпосередньо на момент отримання замовлення в магазині або в пунктах прийому/видачі поштових операторів. Ціна на сайті Compx.ua вказана в гривнях (національній валюті України)


Оплата банківською карткою

Вид оплати, за якого товар чи послуга оплачується за допомогою банківських карток Visa, MasterCard. На сайті compx.ua доступна онлайн - оплата через платіжні сервіси LiqPay, plata by mono, без комісії. У магазинах доступна оплата банківськими картками по банківському терміналу.


Післяплата

Вид оплати, при якому оплата здійснюється на момент отримання, перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів у пунктах прийому/видачі поштових операторів (або при видачі замовлення кур'єром). Мінімальна сума замовлення для оформлення післяплати – 150 гривень. Оплата за послугу післяплати складає 20 грн + 2% від загальної суми замовлення, оплачується при отриманні замовлення.


Оплата на розрахунковий рахунок (р/р)

Вид оплати, при якому здійснюється переказ коштів на розрахунковий банківський рахунок. Зарахування коштів на р/р відбувається протягом 3х банківських днів. Відвантаження замовлення відбувається після зарахування коштів на р/р.

  1. Для фізичних осіб. Отримання замовлень, оплачених у такий спосіб, можливе за наявності документа, що засвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення.
  2. Для юридичних осіб. Необхідно надати інформацію для складання рахунку на оплату (перелік дивитися нижче) Отримання замовлень, оплачених даним способом юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, можливе за наявності довіреності на отримання ТМЦ та документа, що засвідчує особу одержувача, вказаного при оформленні замовлення.

Безготівкова оплата для юридичної особи

При оформленні замовлення юридичній або фізичній особі-підприємцю необхідно надати інформацію:

  • Найменування підприємства або ПІБ особи-підприємця.
  • Витяг з кодом ЄДРПОУ/ІПН підприємства або особи-підприємця.
  • ПІБ, електронна пошта, номер телефону контактної особи.

ВАЖЛИВО! Відповідно до банківських термінів, зарахування коштів на розрахунковий рахунок (р/р) може відбуватися протягом декількох днів. Надсилання товару клієнту здійснюється після зарахування коштів на розрахунковий рахунок.


 

Способи розстрочки / кредитування

У CompX є розстрочка на товар. На сторінці «Купівля в розстрочку» ви можете ознайомитися з умовами наших банків-партнерів та фінансових організацій, сумами та термінами кредитування.
Способи оформлення розстрочки на товар:

  1. Перший спосіб: виберіть товар і додайте його в кошик, перейдіть в кошик, виберіть спосіб оплати (один із запропонованих кредитних продуктів) і натисніть «Оформити замовлення». Через деякий час з вами зв'яжеться менеджер нашого Інтернет-магазину для уточнення деталей розстрочки, заповнення заявки на кредит у телефонному режимі та надсилання запиту до банку на оформлення. У разі відсутності доступу до сайту, зв'яжіться телефоном з нашим менеджером і оформляйте замовлення в кредит у телефонному режимі («контакти»).
  2. Другий спосіб: відвідайте наш роздрібний магазин і повідомте продавця, що скористаєтеся оплатою в кредит, виберіть спосіб оплати, один із запропонованих кредитних продуктів, й оформіть покупку в магазині на касі («адреси магазинів»).

На цей час доступні такі банки-партнери та фінансові організації:

1. ПУМБ
2. ПриватБанк
3. monobank
4. ОТП Банк
5. Ідея Банк
6. Плати Пізніше
7. НоваПей Кредит

Ознайомитись з кредитними продуктами та умовами можна на сторінці Купівля в розстрочку


Кредитування NOVAPAY

Cплачуйте посилку в кредит. Дізнайтеся свій кредитний ліміт у додатку та забирайте посилку в кредит у відділенні «Нова пошта».
Без паперової тяганини, банківських карток та виснажливого очікування. Розрахуйте свій кредитний ліміт у додатку NovaPay. Замовляйте будь-який товар вартістю від 1000 грн, що можна доставити до відділення «Нова пошта». Оформлюйте кредит у додатку NovaPay і забирайте посилку у відділенні або поштоматі «Нова Пошта». Або візьміть з собою паспорт і код, завітайте до відділення, де оформлюйте посилку в кредит, підписуйте договір за кілька хвилин і забирайте замовлення одразу, а сплачуйте протягом року.

Коротка інструкція та умови оплати методом NOVAPAY: читати


Передплата за товар

Залежно від суми замовлення або товару може бути встановлена необхідність передплати (часткова або повна), розмір якої узгоджується менеджером з Клієнтом, під час підтвердження замовлення.
Передплата встановлюється залежно від категорії товару та суми замовлення, вона необхідна як гарантія придбання Клієнтом товару. 
Необхідність передплати може встановлюватися на замовлення з будь-яким способом доставлення та/або будь-яким способом оплати (у тому числі при відправленні замовлення кур'єрською службою з "післяплатою").

За загальне замовлення до 150,00₴ — відправлення товару лише за умови повної передплати;
Передплата обов'язкова для замовлень великогабаритних товарів та/або від 20 кг, оскільки товар складніше доставляти до кур'єрських служб (монітори, корпуси, великогабаритні товари) - від 500,00₴;
За загальне замовлення на відеокарти від 20000,00₴ – відправлення товару тільки за передплатою. Розмір передплати - від 300,00₴, узгоджується індивідуально;
За загальне замовлення від 40000,00₴ - відправлення товару тільки за передплатою, узгоджується індивідуально.

Розмір передплати за відправлення замовленого товару, по категоріях:
- Офісні товари та аксесуари, на суму до 5000,00₴ – передплата від 300,00₴, узгоджується індивідуально;
- Офісні товари, аксесуари та Ноутбуки, на суму від 5000,00₴ – передплата від 5% від суми замовлення, узгоджується індивідуально;
- Витратні матеріали (картриджі, папір, термопаста, термопрокладки, очисні засоби) – передплата 100% від суми замовлення;
- Можливе встановлення необхідності передплати за коштовні, ексклюзивні, рідкісні, з лімітованим випуском товари – передплата узгоджується індивідуально по товару;
- Збірки Персональних комп'ютерів - передплата від 10% від суми замовлення, узгоджується індивідуально;
- Послуги для Клієнтів - передплата часткова або повна, узгоджується індивідуально, залежно від типу послуг, менеджером з Клієнтом, під час підтвердження замовлення.

Передплата за товар
  1. Залежно від суми замовлення або товару, при відправленні замовлення поштовим оператором "накладеним платежем" може знадобитися передплата, розмір якої узгоджується з менеджером під час підтвердження замовлення.
  2. Передплата запитується в залежності від категорії товару та суми замовлення, вона необхідна як гарантія отримання товару. Передплата може запрошуватися на замовлення з будь-яким способом доставки.
  3. За загальне замовлення до 150 грн — відправка товару лише за повної передплати;
  4. Передплата обов'язкова для замовлень великогабаритних товарів та від 20 кг, оскільки товар складніше доставляти до служб доставки (монітори/корпусу/великогабаритні товари - 500 грн);
  5. За загальне замовлення на відеокарти від 20 тис. грн – відправка товару тільки за передплатою. Розмір передплати 300 грн;
  6. За загальне замовлення від 50 тис. грн. - відправка товару тільки за передплатою (її розмір залежить від товару та обговорюється з менеджером при оформленні замовлення);

Розмір передплати за відправку до замовленого товару:
      1. Офісних товарів та аксесуарів на суму до 5000 грн – 300 грн;
      2. Офісних товарів/ноутбуків/аксесуарів на суму від 5000 грн – 5% від суми замовлення;
      3. Витратні матеріали (картриджі/папір/термопасти) – 100% від суми замовлення;
      4. Можлива передплата за дорогі/рідкісні товари – розмір обговорюється.