Способи оплати
Оплата готівкою
Вид оплати, за якого товар чи послуга оплачується шляхом передачі (паперових чи металевих) готівки при купівлі/отриманні вашого замовлення. Оплата здійснюється безпосередньо на момент отримання замовлення в магазині або в пунктах прийому/видачі поштових операторів. Ціна на сайті Compx.ua вказана в гривнях (національній валюті України)
Оплата банківською карткою
Вид оплати, за якого товар чи послуга оплачується за допомогою банківських карток Visa, MasterCard. На сайті compx.ua доступна онлайн-оплата через платіжний сервіс LiqPay (без комісії). У магазинах доступна оплата банківськими картками по банківському терміналу.
Післяплата
Вид оплати, при якому оплата здійснюється на момент отримання, перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів у пунктах прийому/видачі поштових операторів (або при видачі замовлення кур'єром). Мінімальна сума замовлення для оформлення післяплати – 150 гривень. Оплата за послугу післяплати складає 20 грн + 2% від загальної суми замовлення, оплачується при отриманні замовлення.
Оплата на розрахунковий рахунок (р/р)
Вид оплати, при якому здійснюється переказ коштів на розрахунковий банківський рахунок (р/р UA473052990000026004026710403). Зарахування коштів на р/р відбувається протягом 3х банківських днів. Відвантаження замовлення відбувається після зарахування коштів на р/р.
-
Для фізичних осіб. Отримання замовлень, оплачених у такий спосіб, можливе за наявності документа, що засвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення.
- Для юридичних осіб. Необхідно надати інформацію для складання рахунку на оплату (перелік дивитися нижче) Отримання замовлень, оплачених даним способом юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, можливе за наявності довіреності на отримання ТМЦ та документа, що засвідчує особу одержувача, вказаного при оформленні замовлення.
Безготівкова оплата для юридичної особи
При оформленні замовлення юридичній або фізичній особі-підприємцю необхідно надати інформацію:
- Найменування підприємства або ПІБ особи-підприємця.
- Витяг з кодом ЄДРПОУ/ІПН підприємства або особи-підприємця.
- ПІБ, електронна пошта, номер телефону контактної особи.
ВАЖЛИВО! Відповідно до банківських термінів, зарахування коштів на розрахунковий рахунок (р/р) може відбуватися протягом декількох днів. Надсилання товару клієнту здійснюється після зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
Binance Pay
Проста та зручна платіжна система, що дозволяє розраховуватися криптовалютою за покупки та послуги без комісії. Конвертація здійснюється автоматично за поточним курсом. Доступні валюти: ADA, ATOM, AVA, BCH, BNB, BTC, BUSD, CTSI, DASH, DOGE, DOT, EGLD, EOS, ETC, ETH, FIL, FRONT, FTM, GRS, HBAR, IOTX, LINK, LTC, MANA , MATIC, NEO, OM, ONE, PAX, QTUM, STRAX, SXP, TRX, TUSD, UNI, USDC, USDT, VAI, VET, WRX, XLM, XMR, XRP, XTZ, XVS, ZEC, ZIL.
Для оплати методом Binace Pay необхідно:
- мати обліковий запис на Binance Pay;
- пройти KYC верифікацію;
- мати достатній баланс для здійснення оплати в підтримуваних Binance Pay валютах.
Посилання на Binance Pay для реєстрації: перейти
Короткий огляд та інструкція оплати методом Binace Pay: читати
Способи розстрочки
У CompX є розстрочка на товар. На сторінці《 Розстрочка 》 ви можете ознайомитися з умовами наших банків-партнерів (фінансових організацій), сумами та термінами кредитування. Способи оформлення розстрочки на товар:
- Перший метод. Вибрати потрібний товар на сайті compx.ua та натиснути на кнопку "онлайн розстрочка". У відкритій вкладці вибрати один із банків-партнерів (фінансових організацій), далі ввести дані до таблиці. Натиснути кнопку "надіслати заявку" і чекати дзвінка нашого менеджера.
ВАЖЛИВО! У вкладці "онлайн розстрочка" доступні не всі кредитні послуги. Тех.помилка в процесі налаштування. - Другий спосіб. Вибрати потрібний товар на сайті compx.com.ua і перейти до оформлення замовлення. Заповнити потрібні дані та вибрати у формі оплати потрібний банк-партнер (фінансову організацію). Натиснути кнопку "оформити замовлення" і чекати дзвінка нашого менеджера.
- Третій спосіб. У разі відсутності доступу до сайту, зв'язатися по телефону з будь-яким нашим менеджером та оформити замовлення/розстрочку в телефонному режимі. 《 Контакти 》
На цей час доступні такі банки-партнери (фінансові організації):
1. Приват банк
2. Монобанк
3. Ідея банк
4. Плати Пізніше
5. Кредит Маркет
6. Сенс банк (Альфа-банк)
Передплата за товар
- Залежно від суми замовлення або товару, при відправленні замовлення поштовим оператором "накладеним платежем" може знадобитися передплата, розмір якої узгоджується з менеджером під час підтвердження замовлення.
- Передплата запитується в залежності від категорії товару та суми замовлення, вона необхідна як гарантія отримання товару. Передплата може запрошуватися на замовлення з будь-яким способом доставки.
- За загальне замовлення до 150 грн — відправка товару лише за повної передплати;
- Передплата обов'язкова для замовлень великогабаритних товарів та від 20 кг, оскільки товар складніше доставляти до служб доставки (монітори/корпусу/великогабаритні товари - 500 грн);
- За загальне замовлення на відеокарти від 20 тис. грн – відправка товару тільки за передплатою. Розмір передплати 300 грн;
- За загальне замовлення від 50 тис. грн. - відправка товару тільки за передплатою (її розмір залежить від товару та обговорюється з менеджером при оформленні замовлення);
- Розмір передплати за відправку до замовленого товару:
1. Офісних товарів та аксесуарів на суму до 5000 грн – 300 грн;
2. Офісних товарів/ноутбуків/аксесуарів на суму від 5000 грн – 5% від суми замовлення;
3. Витратні матеріали (картриджі/папір/термопасти) – 100% від суми замовлення;
4. Можлива передплата за дорогі/рідкісні товари – розмір обговорюється.