Онови свій FPS зі знижкою до 10% на товари GIGABYTE при TRADE-IN

Київ, провулок Херсонський 1В

м. Київ, вул. Васильківська, 6

м. Львів, вул. Газова, 26. Офiс 102

м. Одеса, вул. Пушкінська, 23

м. Харків, просп. Науки, 23

м. Дніпро, просп. Лесі Українки, 16Б

м. Чернівці, просп. Назалежності, 52А

м. Івано-Франківськ, вул. Бельведерська, 40

м. Полтава, вул. Європейська, 6

Пн-Пт: 10:00-20:00

Сб-Нд: 11:00-18:00

Каталог

Обмін та повернення

Обов'язки магазину

Компанія "CompX" зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування  виробів (товарів/пристроїв), проданих покупцеві. 

Відповідно до гарантійних зобов'язань, сервіс компанії "CompX" зобов'язується прийняти та забезпечити діагностику товару який підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо за результатами діагностики буде встановлено, що товар несправний з вини виробника, CompX зобов'язується забезпечити ремонт товару і його повернення клієнту (доставка у сервіс здійснюється за рахунок продавця, доставка клієнту здійснюється за рахунок клієнта, гарантія не покриває витрати на доставку) в працездатному стані. Якщо  виявиться неремонтованим, CompX зобов'язується замінити несправний товар на робочий. При відсутності на складі необхідного виробу - на аналогічний за параметрами або інший, з урахуванням різниці у вартості на момент заміни.

Стан товару і терміни гарантії

Новий товар – це зовсім новий товар у нерозкритій упаковці, з офіційною гарантією. Терміни гарантії зазначені на сайті у кожній товарній позиції в описі (гарантія від 1 до 5 років).

Вживаний товар, був у вжитку (Б/в) - товар раніше використовувався, упаковка розкрита або відсутня. Може мати ознаки експлуатації, які не впливають на працездатність. Кожен б/в товар проходить перевірку та тестування нашими фахівцями. Терміни гарантії зазначені на сайті в кожній товарній позиції в описі (гарантія 90 днів)

Factory Refurbished (FR) — це товари, які з тих чи інших причин повернулися виробнику після продажу. У свою чергу, виробник протестував комплектуючі, при необхідності замінив брак (усунув несправність), видалив сліди використання та повернув у продаж. Терміни гарантії зазначені на сайті в кожній товарній позиції в описі (гарантія 90 днів)

У яких випадках товари набувають статусу Refurbished:

- Якщо товар повернули з будь-якої причини після покупки: виявився дефект; не сподобався колір тощо;
- Якщо товар повернули протягом гарантійного терміну;
- Якщо товар виставлявся в магазині як демонстраційна модель;
- Якщо товар повернули у зв'язку з будь-якими пошкодженнями при доставці;
- Якщо виробник відкликав партію товару для усунення масового дефекту;
- Якщо виробник відкликав товари для оновлення.

Стан Короткий опис стану Гарантія Гарантія в збірці ПК
Новий новий товар Офіційна Офіційна
Новий U1 відкрита упаковка / сліди встановлення Офіційна Офіційна
Новий U2 відкрита упаковка / сліди встановлення / косметичні порушення Офіційна Офіційна
Б/в вживаний товар (був у вжитку) 3 місяці 12 місяців
Б/в U1 немає заглушки 3 місяці 12 місяців
Б/в U2 функціональні порушення / працюють не всі функції 3 місяці 12 місяців
FR відремонтований заводом товар 3 місяці 12 місяців
FR U1 відкрита упаковка / сліди встановлення 3 місяці 12 місяців
FR U2 відкрита упаковка / сліди встановлення / функціональні порушення 3 місяці 12 місяців

*Точні дані щодо причини уцінки товару можна уточнити у наших менеджерів.

___

У фільтрі "Стан товару" у каталогах згруповано стани товару, щоб полегшити вибірку потрібного товару. Згруповано по наступному принципу:

  1. Новий – тільки новий товар
  2. Новий уцінка - згруповані стани новий U1 + новий U2
  3. Вживаний (б/в) - згруповані стани б/в + б/в U1 + б/в U2
  4. Factory Refurbished - згруповані стани FR + FR U1 + FR U2

 Умови, при яких діє гарантія

  1. Пристрій (товар) купувався покупцем в магазині CompX, що підтверджується наявністю товарного чека, гарантійного талона або гарантійної пломби на самому пристрої (товарі).
  2. На корпусі пристрою є не пошкоджена пломба нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не закінчився.
  3. На пристрої не порушена цілісність корпусу, стікери та фірмові знаки виробника, відсутні сліди стороннього втручання, і самостійна заміна деталей або потрапляння рідини.
  4. Товар використовувався за призначенням і рекомендації щодо експлуатації дотримувалися.
  5. Гарантійне обслуговування несправного пристрою з офіційною гарантією здійснюється постачальником або виробником. Гарантійне обслуговування несправного б/в або FR пристрою здійснюється в сервісі CompX. Доставка у сервіс оплачується за рахунок продавця, зворотна доставка з сервісу оплачується клієнтом.
  6. Компанія CompX зобов'язується безкоштовно відремонтувати вузол несправного пристрою без погіршення експлуатаційних характеристик. Термін гарантійного ремонту визначається ступенем складності несправності і може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження пристрою в сервіс.
  7. Через дефіцит компонентів на ринку, логістичні проблеми, воєнний стан в країні, час гарантійного обслуговування може бути більше стандартного.
  8. CompX не несе відповідальності за будь-які збитки заподіяні шляхом непередбаченої експлуатації товару, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання на час гарантійного ремонту, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася з причини виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.
  9. Належність до гарантійного обслуговування визначається інженером після прийому і більш детальному огляді товару в сервісі.
  10. Сервіс має право відмовити в безоплатному ремонті зданого пристрою, якщо в результаті перевірки заявлений дефект виявляється не гарантійним і виник в результаті неправильної експлуатації.
  11. У випадку, коли неможливо виконати ремонт товару чи замінити його аналогічним, проводиться компенсація грошових коштів згідно діючого законодавства України на поточний баланс клієнта або ж на банківський рахунок з розрахунку продажної вартості (вартість на момент продажу) даного пристрою.
  12. Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.

Порушення умов гарантії

CompX не несе гарантійних зобов'язань і не робить безкоштовне сервісне обслуговування виробу (товару/пристрою) в наступних випадках:

  1. наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути витлумачені, як сліди механічного пошкодження (включаючи ті, які очевидно не могли спричинити появу несправності);
  2. наявність слідів впливу рідини на пристрій, окислення елементів, несанкціонованого втручання, життєдіяльності комах всередині пристрою;
  3. наявність пошкоджень виробу в наслідок термічного пошкодження;
  4. відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами пристрою;
  5. відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);
  6. пошкодження, викликане стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище і т.д.);
  7. порушень правил транспортування, завантаження/розвантаження і встановлення виробу;
  8. проби ремонту або розбірки виробів самостійно або третіми особами;
  9. несанкціонованої модифікації;
  10. пошкоджень, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин і/або витратних матеріалів, засобів для чищення;
  11. наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути визначені як сліди механічного пошкодження.
* Компанія MSI залишає за собою право визначення, чи використовувалася відеокарта для майнінгу, за об'єктивними факторами. Тому компанія може відмовити у гарантійному ремонті, якщо пошкодження виробу було викликано через використання останнього не за його прямим призначенням (відеоадаптер для ігор та офіційного ПЗ)

Умови повернення товарів

Магазин CompX передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів від дня відвантаження зі складу компанії. При необхідності товар (повернення) потрібно доставити безпосередньо до офісу компанії силами покупця.

Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

  1. не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару (боксові процесори, карти та інше)
  2. з моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в магазин компанії COMPX або в відділення НП або іншої курєрської служби доставки ). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;
  3. товар не був пошкоджений і має такий же зовнішній і технічний стан, як в момент продажу;
  4. комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження;
  5. при поверненні товару доставка в компанію CompX завжди здійснюється силами і за рахунок клієнта. Виняток становлять лише випадки при яких сама компанія CompX ініціює повернення товару.

Правила повернення коштів:

  1. Повернення коштів здійснюється в разі, якщо пристрій втратив працездатність протягом гарантійного терміну, немає можливості провести його ремонт або заміну на аналогічний;
  2. Рішення про повернення коштів приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару;
  3. Компенсація грошових коштів за товар, що повертається проводиться тільки при дотриманні всіх вище перелічених умов;
  4. Повернення коштів не здійснюється на товари, які були у використанні не передбаченому виробником.

ВАЖЛИВО! При поверненні нового, але відкритого товару стягується комісія в розмірі до 17% від вартості товару, оскільки товар буде продаватися як відкритий (або б/в).

Надсилання несправних пристроїв у сервіс CompX

Порядок дій клієнта при виявленні несправності пристрою (товару):

  1. Перевірити, що не закінчився гарантійний термін пристрою (товару);
  2. Переконатися, що дотримані всі умови, за яких діє гарантія (дивитися пункт: умови, за яких діє гарантія);
  3. Далі, повідомити про несправний пристрій в CompX, у відділ технічної підтримки (067-288-18-48 вайбер/телеграм);
  4. При необхідності відправки несправного пристрою, відділ технічної підтримки повідомить порядок ваших дій і спосіб відправки товару;
  5. Доставка товарів у сервіс проводиться за рахунок CompX, назад доставка товару проводиться за рахунок клієнта.

З питань, що стосуються гарантії та технічної консультації, можна звертатися в телеграм CompX_Warranty.