Придбай відповідну умовам продукцію ASUS або ROG і отримай DOOM: THE DARK AGES!

Київ, провулок Херсонський 1В

м. Київ, вул. Васильківська, 6

м. Львів, вул. Газова, 26. Офiс 102

м. Одеса, вул. Італійська, 23

м. Харків, просп. Науки, 23

м. Дніпро, просп. Лесі Українки, 16Б

м. Чернівці, просп. Назалежності, 52А

м. Івано-Франківськ, вул. Бельведерська, 40

м. Полтава, вул. Соборності, 50

Пн-Пт: 10:00-20:00

Сб-Нд: 11:00-18:00

Каталог

GTA VI: надійні інсайди, перші деталі сюжету, дата релізу

  У серії Grand Theft Auto так давно не було оновлень, що її п’ята частина вже встигла виховати два покоління геймерів. І хоча розробники регулярно доповнюють гру та покращують графіку, серед фанатів давно назріває невдоволення. Геймерська спільнота кілька років поспіль вимагає некстгену в плані графіки, сюжету та ігрових механік. Але у відповідь компанія Rockstar давала їм тільки туманні натяки і лаконічні витоки інформації. І, нарешті, напочатку 2022 року, одразу у кількох авторитетних джерелах з’явилися оптимістичні новини — вони підтвердили, що розробка GTA VI вийшла на фінальну стадію. Більш того, реліз гри вже близько! Розповідаєм про все, що ми знаємо на сьогоднішній день. 

Місце подій: детективна історія

  Перший натяк на віртуальний світ ГТА 6 уважні геймери знайшли у ремастері San Andreas. Серед ігрових файлов вони виявили сторонній скріншот, що зображує приватний будинок на півдні США. В нього є дві примітні деталі — пальми на газоні та небо, вкрите рожево-фіолетовою димкою. За кілька днів після перших публікацій у Twitter інсайдери підтвердили — перед нами перший тизер майбутньої Grand Theft Auto 6. Ця новина дала поштовх до справжнього розслідування, яке поділило геймерів на два табори. Учасники першої групи стверджували, що місцем подій стане Каліфорнія, а другі знайшли схожу будівлю у реальній Флориді. 

  Новий сплеск інтересу виник через «випадкове» створення розділу GTA VI на популярному стріминговому сервісі Twitch. Його обкладинкою стало зображення пальм на тлі сонця, що заходить за обрій над океаном. Воно викликало таку сильну хвилю ностальгії за легендарною Vice City, що навіть найзатятіші прихильники Флориди були змушені визнати свою поразку.

  Наступне підтвердження цієї версії було настільки несподіваним, що воно минуло повз більшість геймерів і привернуло увагу кіноманів. Американський актор Алекс Гонсалез написав у Twitter, що працює над озвучкою GTA VI. Цікавий факт — у серіалі «Паперовий дім» він грав героя із псевдонімом Сан-Франциско. 

Ми маємо майже стовідсоткову впевненість у тому, що місцем дії нової частини GTA буде Вайс Сіті.


Час, епоха та таймлайни: заплутано та суперечливо

  Перший серйозний інсайд належить аналітику Майклу Пактеру з інвестиційної компанії Wedbush Securities, що співпрацює з Rockstar. На початку 2022 року він зробив твіт, у якому підтвердив довгий та складний процес розробки. За його словами, гру почали розробляти ще 2014 року, а її вихід доводилося відкладати вже кілька разів. Експерт стверджує, що це пов'язано з величезним об’ємом контенту — лише сюжетна лінія розрахована на 400–500 годин без спідранів.

  Пактер натякає на географічне різноманіття — він вважає, що ля виконання окремих місій головному герою доведеться вирушити до інших міст, включаючи Лондон, Майамі, а також Ліберті-Сіті та Сан-Андреас. Крім того, експерт розповів про стрибки між різними епохами, які допоможуть дізнатися більше про життя нових персонажів та старих знайомих. Такий виток інсайдерської інформації став причиною справжнього вибуху позитивних коментарів у геймерському ком'юніті, що супроводжувався короткостроковим зростанням акцій Rockstar.

  Нажаль, жодних підтверджень цієї версії не було. Навпаки, вже відомий нам Алекс Гонсалез в загальних рисах описав місце дії — це єдине місто у двох альтернативних таймлайнах. Інші авторитетні інсайдери також погоджуються з цим твердженням — за їхніми словами, більшість подій відбуватиметься у 2020-х роках, а частина історії поверне нас на початок 2000-х.

  Отже, нам гарантують флешбеки та інші стрибки між таймлайнами. Але нам не слід чекати глибокого занурення у минуле на кшталт фантастичних фільмів. Якщо орієнтуватися на попередні ігри Rockstar, можна спрогнозувати, що у фінальній версії гри ми отримаємо коротку подорож у 2000-і, яка стане прологом до основної сюжетної лінії. 


Персонажі: нові Бонні та Клайд?

  У небагатьох витоках інформації 2019–2020 років йшла мова про кількох інтерактивних героїв. З огляду на вдалу реалізацію такої ідеї у GTA 5, це цілком ймовірно. Підтвердження тому можна найти і у твіті інсайдеру з ніком Matheusbr9895_. Він каже, що сюжет буде побудовано навколо кримінальних пригод брата і сестри, що були розлучені в минулому і випадково зустрілися в сьогоденні. Аналітик також припустив, що занурення у 2000-і розповість нам докладніше про те, чому Великі крадії автомобілів стали на злочинний шлях.

Ясно, що ми матимемо справу з декількома іграбельними персонажами. Найімовірніше, у нашому розпорядженні будуть два головні герої та ще кілька підлеглих, які з’являться в епізодах.


Особливості геймплею: ​​гучні заяви, стримані очікування

  Представники Rockstar кажуть, що «GTA VI підірве ваш мозок і стане темою обговорень №1 в інтернеті». Про те, як саме гра має зносити дах геймерам, вони мовчать — доводиться покладатися на думку аналітиків. В першу чергу, вони звертають нашу увагу на ігровий рушій RAGE 9. Експерти, яким пощастило працювати з альфа-версією, вже оцінюють його краще, ніж Unreal Engine 5. Можливо, ГТА 6 нарешті запропонує нам графіку кінематографічного рівня, яку буде важко відрізнити від реальної зйомки. Але тоді постає питання про системні вимоги. Геймдизайнери вважають, що навіть мінімальні налаштування графіки будуть досяжними тільки для відеокарти рівня GeForce RTX 3060. Для реалізацію повного потенціалу гри знадобиться RTX 3090 або модель нового покоління Ada Lovelace.

  Цікаво, що натяк на розмір ігрового світу GTA VI дає нам офіційний документ з американського патентного бюро. Компанія Take-Two Interactive зареєструвала в ньому технологію безшовного переміщення між величезними локаціями, що охоплюють сотні квадратних кілометрів. Вона дозволяє міняти оточення без відчутного «гальмування» та завантаження. Однак інсайдер Кріс Кліпель налаштований більш скептично. Він вважає, що на старті нам запропонують ігровий світ середнього розміру, який за масштабами можна порівняти з San Andreas або GTA IV.

  Той же Майкл Пактер стверджує, що Rockstar виведе інтерактивність на новий рівень. За його словами, карта змінюватиметься залежно від сюжетних поворотів, обраних геймером. У ній можуть з'являтися нові елементи — від рекламних білбордів до будівель та доріг. Звичайно ж, гра вийде і в онлайн-простір, хоча для цього може знадобитися деякий час. Цікаво, чи зможуть розробники реалізувати обіцяну інтерактивність у мультиплеєрі? 

  Скоріш за все, нас очікує справжній некстген, який буде вартувати оновлення заліза. А ось про масштаби карти та принципи побудови віртуального світу говорити поки рано. 

Дата релізу: майже напевно

  І знову ми вимушені спиратися на інформацію, що зібрана по крихтах у несподіваних джерелах. Дата виходу GTA VI міститься у фінансовому звіті Take-Two Interactive. Керівники компанії повідомляють інвесторам, що очікують суттєве зростання доходів у 3–4 кварталі 2024 року. Напевне, саме в цей час розпочнеться продаж цифрових копій гри в онлайн-магазинах. 

  Twitter-акаунт GTA 6 NEWS & LEAKS припускає що наприкінці 2023 року може бути опублікована бета-версія гри. Доступ до неї отримають віддані шанувальники серії, селебріті та невелика кількість новачків — такі фокус-групи допоможуть всебічно оцінити якість майбутнього релізу. Напевно, розробники про проблеми Cyberpunk 2077, а тому не поспішають.

  Більшість аналітиків, включно з Крісом Кліппелем та Matheusbr9895_, вважають, що гра буде зростати і розвиватися з часом. Вони очікують, зо на старті нам запропонують лише 25–35% запланованого віртуального простору. Решту будуть додавати у наступних оновленнях та доповненнях протягом 5–10 років. Напевно, саме у них ми побачимо нові локації, стрибки у часі та неймовірну тривалість геймплею.

  Ще один інсайд стосується дати показу офіційного трейлера та геймплейних роликів. Алекс Гонсалез у твіті пише, що «травень — місяць, багатий на події». Можливо, ми побачимо перші кадри вже наприкінці травня 2022 року. А скріншоти внутрішньої пошти та презентацій Rockstar дозволяють розраховувати на розкриття докладної інформації у жовтні–листопаді 2022 року.

  Отже, очікуванні дати появи перших кадрів GTA 6 — травень чи початок червня 2022 року, повноцінного трейлеру — осінь 2022 року, бета-версії з раннім доступом — кінець 2023 року, релізу фінальної гри — друга половина 2024 року.

Logo ×
Cart

Ти залишив товари у кошику!
Оформимо замовлення?

Перейти